Άρθρο 37 - Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ -ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ -ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ
του Ελευθερίου Τσιάπουλα, ιδρυτή του Ομακοείου Καρδίτσας
Εισαγωγή
Ένα θέμα που απασχολεί όσους δείχνουν ενδιαφέρον για τη μεταφυσική-εσωτερισμό είναι το παρελθόν, το σήμερα και το μέλλον των θεμάτων αυτών. Η ανάπτυξη του θέματος θα μας προσφέρει μια συνολική εικόνα του ζητήματος σε σχέση με την εξέλιξη του ανθρωπίνου πολιτισμού.
Η ανάπτυξη του ζητήματος θα καλύψει ενότητες όπως α) τι είναι η μεταφυσική και ο εσωτερισμός, β) την προέλευση της μεταφυσική-εσωτερισμού, γ) την Ατλάντια φυλή με τους Δραβίδες, δ) τη διάσωση και μετάδοση της μεταφυσικής γνώσης μέσω των μεταφυσικών κινημάτων, ε) τις ενότητες της μεταφυσικής-εσωτερισμού, στ) την επιστημονική έρευνα σε κάποια θέματα της μεταφυσικής-εσωτερισμού η) και το αύριο της μεταφυσικής γνώσης και των εφαρμογών της. Η ανάπτυξη των θεμάτων θα δώσει μια σημαντική εικόνα στην κατανόηση του ζητήματος.
α) Μεταφυσική είναι η εξήγηση των αδικαιολόγητων κατά βάση φαινομένων της ζωής που ο ορθολογισμός δεν είναι σε θέση να εξηγήσει. Ο όρος προήλθε από την ταξιθέτηση που έκανε ο Ανδρόνικος στη Ρόδο βάζοντας πρώτα τα αριστοτελικά, που αφορούσαν την ερμηνεία των φυσικών φαινομένων και έπειτα τα κείμενα, που ασχολούνταν με τη φιλοσοφία των Πρώτων Αρχών. Στην ουσία είναι ένα πλήρες γνωσιολογικό σύστημα προερχόμενο από στους μύστες. (Grand Larousse 2001 : 203-204)
β) Ο Εσωτερισμός είναι ο τρόπος να δημιουργεί ο άνθρωπος τους κατάλληλους δυναμισμούς, ούτως ώστε να ενώσει ή να συνειδητοποιήσει το άγνωστο τμήμα του εαυτού του που είναι εντός του.
γ) Η μεταφυσική -εσωτερισμός διδάσκουν ότι σε χρόνους προ των μεγάλων κατακλυσμών έζησαν πολιτισμοί που έφτασαν σε σημαντικό βαθμό εξέλιξης και ολοκλήρωσαν τον κύκλο της εξέλιξής τους. Οι πολιτισμοί αυτοί ήταν οι Υπερβόρειοι , Αδαμιαίοι Λεμούριοι, Ατλάντιοι με τους Δραβίδες. (Μαργιωρής 1985a : 30-31, 116-117, 180-181, 181-183; 1985b : 277-279)
Οι προκατακλυσμιαίοι πολιτισμοί έφτασαν σε υψηλό βαθμό εξέλιξης τόσο με πνευματικά όσο και με τεχνοκρατικά μέσα. Η εγκεφαλική τους ικανότητα ήταν σε θέση να μεταποιεί και να διαμορφώνει την ύλη. (Μαργιωρής 1994 :263-281, 175-176, 179-180, 182-183)
Η διαφορετική δομή και λειτουργία του εγκεφάλου και νου των ανθρώπων των προκατακλυσμιαίων χρόνων ήταν σε θέση να λειτουργεί πολυδιάστατα. Αυτό σημαίνει ότι το εύρος της πραγματικότητας, που συνελάμβαναν τους επέτρεπε να έχουν καλύτερη εικόνα για την προέλευση και λειτουργία της ύλης. (Μαργιωρής 1994: 237-239 ; 224- 226, )
Το φυσικό σώμα των ανθρώπων των προκατακλυσμιαίων πολιτισμών είχε προδιαγραφές να είναι περισσότερο ανθεκτικό και να ζει εκατοντάδες χρόνια, τα μαθουσάλια χρόνια. Οι διαστάσεις των φυσικών σωμάτων εκείνης της εποχής ήταν πολύ μεγαλύτερες. Όμως η βιολογική εξέλιξη και διαμόρφωση ακολούθησε σταδιακά και πήρε τη σημερινή μορφή του ανθρώπου. (Αντωνιάδης 2006 : 30-38 ; Φλέγων : 163, 165)
δ) Η μεταφυσική- εσωτερισμός διδάσκει ότι στην τέταρτη ρίζα -φυλή ένας πόλεμος έγινε μεταξύ των Ατλάντων με τους Δραβίδες σε σημείο, που η νήσος Ατλαντίδα καταποντίστηκε όπως και η ενδοχώρα της Μεσογείου, όπου ζούσαν οι Δραβίδες. Όσοι επέζησαν από το μεγάλο πόλεμο διέσωσαν, μετέφεραν τη γνώση και την εφάρμοσαν στο νέο πολιτισμό, που εμφανίστηκε την Αρεία Φυλή, την πέμπτη ρίζα- φυλή. (Μαργιωρής 1996 : 49-55; Μαρίνης 1998 : 31-56, 57-94, 95-99, 127-150)
ε) Η διάσωση, μετάδοση και εφαρμογή της προκατακλυσμιαίας γνώσης και τα πνευματικά βιώματα των μυστών συνετέλεσαν να αναβιωθεί και να θεμελιωθεί η μεταφυσική και ο εσωτερισμός. Έτσι δημιουργήθηκαν και εκφράστηκαν τα μεταφυσικά ρεύματα σε δύση και ανατολή. Μεταφυσικά φιλοσοφικά ρεύματα όπως ο «Ερμητισμός», «Ορφισμός», «Πυθαγορισμός», «Πλατωνισμός», «Γνωστικισμός», «Νεοπυθαγορισμός», «Νεοπλατωνισμός», «Θεοσοφία», «Ναϊτες- Τεκτονισμός», «Ροδοσταυρισμός», «Ελευθεροτεκτονισμός», «Θεοσοφική Εταιρία», «σύγχρονα Ομακοεία» ανά περιοχή της Ελλάδας κτλ εκδηλώθηκαν ανά εποχές στη δύση. Στην ανατολή εκδηλώθηκαν, η «Βεδική φιλοσοφία», η «περίοδος των Ουπανισάντ», των «Νταρσάνας», η “περίοδος της Μπάκτι», ο «Βουδισμός», κλπ καθώς και τα ρεύματα της «Κινεζικής Φιλοσοφίας» δηλαδή, «Ταοϊσμού», «Κομφουκιανισμού», «Κινεζικού Βουδισμού» κτλ Τα κινήματα αυτά εδραιώθηκαν και αναβιώθηκαν από «μύστες», «εσωτερικούς αποκρυφολόγους» ή εκπροσώπους- αναμεταδότες της εσωτερικής διδασκαλίας.(Μαργιωρής 1987: 101-105,156-158,159-160; Βελισσαρόπουλος 1992: 62-71; 1981: 27-28,34-35; Μάκιντος 1999: 33-276; Baigent, Leigh :72-131; Lacarίere 1975: 34476 )
Κάθε μεταφυσικό κίνημα εκφράστηκε μέσα από τους ιδρυτές του και εκπρόσωπούς, όπως οι Ερμής Τρισμέγιστος, Όμηρος, Ησίοδος, Ορφέας, Μωϋσής, Πυθαγόρας, Πλάτωνας», Κλήμης Αλεξανδρεύς, Αμμώνιος Σακκάς, Αδαμάντιος Ωριγένης, «Πλωτίνος, Πορφύριος, Ιάμβλιχος, Θεόφραστος Παράκελσος, Ρόμπερτ Φλόϋντ, Φρειδερίκος Αντώνιος Μεσμέρ, Έλένα Πετρόβνα Μπλαβάτσκι, Ν. Α. Μαργιωρής και πάμπολλοι άλλοι στο Δυτικό κόσμο. Πολλοί από αυτούς άφησαν γραπτές πνευματικές παρακαταθήκες-πηγές συμβάλλοντας στην εδραίωση και θεμελίωση της μεταφυσικής και του εσωτερισμού. (Μαργιωρής 1994: 29-66 ; Μάκιντος 1999 :47-86 ; Παράκελσος 1992: 27-46; Πλωτίνος 1999: 15-94, Γκάρθι 1995: 11-17)
Στην Ανατολή μερικοί ιδρυτές και κύριοι εκπρόσωποι είναι οι Σιντάρτα Γκοττάμα, Σανκάρα, Βιάσα, Πατάνζαλι, Κομφούκιος, Λάο Τσε, Ράμα Κρίσνα, σουάμι Βιβεκανάντα, Παραμχανσα Γογκανάντα ,και πάμπολλοι άλλοι που άφησαν γραπτές πνευματικές παρακαταθήκες-πηγές πέραν των προφορικών διδασκαλιών. (Βελισσαρόπουλος 1992 : 382, 419; Rolland 1978 : 19-21,39-54, 245-260)
στ) Η προκατακλυσμιαία και αρχαία γνώση, που εφάρμοζαν τα μεταφυσικά κινήματα και συνεχίζουν μέχρι σήμερα είναι οι ενότητες της μεταφυσικής-εσωτερισμού.Στα “Αρχαία Μυστήρια” λάμβαναν χώρα οι ''Εσωτερικές Μυήσεις" με στόχο την ανεύρεση και συνειδητοποίηση του αοράτου μέρους του "είναι" του ανθρώπου. Στόχος ήταν η κατανίκηση και κυριαρχία του υλικού μέρους του ανθρώπου και η ένωσή του με το πνευματικό μέρος. Από εκεί προέρχονταν οι λεγόμενοι "μύστες". Η "Εσωτερική Μύηση" είναι μια ενότητα της μεταφυσικής - εσωτερισμού. (Μαργιωρής 1999 : 145-149 ; Κωνσταντινίδης 2002 : 23-44)
Η ''Αστρολογία'' υπήρξε ο τομέας δια του οποίου γνώριζαν την ενεργειακή φύση του σύμπαντος και την απόλυτα εσωτερική του σύνδεση. Ήταν σε θέση να γνωρίζουν την πρωτογενή μορφή της ύλης , τη μαγνητική επιρροή και τη μαγνητική ροή της ενέργειας σε σημείο ώστε να κάνουν κατάλληλη χρήση αυτής μέσα από την τήρηση των κατάλληλων αρχιτεκτονικών αναλογιών, το ειδικό υλικό κατασκευής, και την τήρηση ειδικών σχηματισμών των κτιρίων σύμφωνα με το γεωδαιτικό σύστημα της γης. (Μαργιωρής 1996 : 103-114 ; Λίτσας 2000 : 117-146)
Η τήρηση των ειδικών αρχιτεκτονικών αναλογιών στη δομή των κτιρίων που ακολουθεί συμπαντικές σταθερές και αναλογίες δεν εφαρμόζονταν καθόλου τυχαία αλλά εξυπηρετούσε λόγους ενεργειακούς για θεραπεία, μυήσεις, προβλέψεις γεγονότων κλπ. Η τήρηση των αναλογιών αυτών βρίσκεται στην λεγόμενη "Πυθαγόρεια Αριθμοσοφία".(Δάκογλου 1988 : 115-151, 152-166)
Η χρήση ειδικών τεχνικών για την ανάπτυξη ισχυρών ενεργειακών δυναμισμών επί του ανθρωπίνου σώματος και της αυτοκυριαρχίας αυτού είναι η αρχέγονη γνώση, που σήμερα κατέχουν στην ουσία λίγοι, αλλά έχει ρίζες προκατακλυσμιαίες. Οι τεχνικές αυτές ανήκουν στα βασικά συστήματα της γιόγκα. (Μαργιωρής 1983 : 37-57 ; 85-96 )
Η δυνατότητα μεταλλαγής των συχνοτήτων λειτουργίας των εγκεφαλικών κυμάτων τα καθιστά ικανά να συλλαμβάνουν ακτινοβολίες, που είναι αδύνατο να πιάσουν οι πέντε αισθήσεις. Η μέθοδος αυτή, που καθιστά τον εγκέφαλο και το νου απόλυτους κυρίαρχους του σώματος λέγεται “Διαλογισμός”. (Μαργιωρής 1983 : 75-78, 151-155)
Η δυνατότητα μεταλλαγής των συχνοτήτων του σώματος είναι ο τρόπος ο άνθρωπος να επαναφέρει την αρχική δόνηση του ενεργειακού και φυσικού σώματος. Έτσι αποκαθιστά την ανισορροπία σε ενεργειακό επίπεδο που είναι γη ρίζα του προβλήματος. Η δυνατότητα αυτή ονομάζεται "Εσωτερική Θεραπευτική" και ανήκει στις εναλλακτικές θεραπείες. Στόχος της ενότητας αυτής δεν είναι μόνο η ετεροθεραπεία, αλλά να μάθει ο ίδιος ο άνθρωπος να επιτυγχάνει τις κατάλληλες μεταλλαγές εντός του. (Μπέϊλη 1953 : 71-727 ; Βλάσης ,Φιλίππου 2004 : 38-42, 49-52 )
Η ύπαρξη άλλων πολιτισμών, που πέρασαν από τη γη είναι γνωστή στη μεταφυσική και τον εσωτερισμό, όπου περιγράφεται η βιολογική και η πνευματική προέλευση του ανθρώπου αλλά και η πορεία του μέχρι την ολοκλήρωσή του. Η ενότητα αυτή ονομάζεται "Προκατακλυσμιαίοι Πολιτισμοί". (Μαργιωρής 1985b : 277-279 ; Μαρίνης : 31-56, 57-94, 95-100)
Η προκατακλυσμιαία και αρχαία γνώση κωδικοποιήθηκε υπό τη μορφή ειδικών συμβόλων, ούτως ώστε να βρεθούν οι κατάλληλα μυημένοι να τους αποκωδικοποιήσουν και να κάνουν ορθή χρήση των γνώσεων αυτών. Η χρήση του συμβολισμού έγινε με τη μυθολογία, τις αρχαίες παραδόσεις και τα παραμύθια. Οι γνώσεις αφορούν την τεχνολογική πλευρά, μυητική , φιλοσοφική, αριθμολογική, ιστορική, πνευματική κλπ. Ο ''Αποσυμβολισμός'' είναι ο τρόπος να ξεκλειδώσει ο ερευνητής τις κωδικοποιημένες γνώσεις. (Mαργιωρής 1985a : 87-88)
Η επαφή του ανθρώπου με το υπερπέραν ήταν μια μέθοδος και γνώση της μεταλλαγής των δονήσεων της ύλης με τρόπο ώστε να είναι κατάλληλη, να γίνουν εμφανείς μορφές όντων από άλλες διαστάσεις. Η επαφή αυτή μας δίνει σημαντικές αλήθειες και γνώσεις για την προέλευση και εξέλιξη του ανθρώπου. Ο τομέας αυτός ονομάζεται "Επιστημονικός Πνευματισμός". (Μακρυγιάννης 1995 : 13-77)
Τα βιώματα των μυστών είναι εκείνα, που μας διδάσκουν για την ύπαρξη άλλων διαστάσεων, όπου υπάρχουν και εξελίσσονται διάφορα όντα. Στα όντα αυτά υπάγεται και ο άνθρωπος, που στην ουσία των πραγμάτων ζητά την απολύτρωση από την ύλη. Ο τομέας αυτός ονομάζεται 'Άποκρυφολογία". (Μαργιωρής 1991 : 29-74)
Η ένωση του ανθρώπου με την πνευματική ουσία των πραγμάτων είναι η λεγόμενη απολύτρωση. Η υπέρβαση της ύλης είναι πραγματικότητα για όσους έχουν υπερβεί τους φραγμούς και περιορισμούς της ύλης. Η ενότητα αυτή ονομάζεται "Μυστικισμός". (Μαργιωρής 1991 : 27-58, 59-59-122)
Η εγκοίμηση ή ο υπνωτισμός είναι η μέθοδος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μυητικούς, θεραπευτικούς και μελλοντολογικούς σκοπούς. (Μαργιωρής 1985b :285-288)
η) Σήμερα επιστήμονες, ερευνητές και διάφορα ερευνητικά κέντρα έχουν αρχίσει να εξετάζουν τμήματα της μεταφυσικής αντίληψης και του εσωτερισμού. Οι έρευνες αποσκοπούν να διαπιστώσουν στο κατά πόσο ορθότητα έχουν οι γνώσεις και οι πρακτικές μέθοδοι της αρχαίας γνώσης και του εσωτερισμού.
ΕΝΑ ΖΙΓΚΟΥΡΑΤ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ Σήμερα οι αρχαιολογικές ανασκαφές φέρνουν στο φως ανθρώπινους σκελετούς, που δεν ανήκουν στις συνηθισμένες ανθρώπινες διαστάσεις. Ανευρέσεις τέτοιων σκελετών έχουν γίνει στον ελλαδικό χώρο και εκτός σε όλες τις εποχές. Πρόσφατα στο περιοδικό "Τρίτο Μάτι" δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες ανεύρεσης γιγάντιων διαστάσεων στην Πρόσυμνα της Αργολίδας. Τα στοιχεία δεν επιβεβαιώνονται, όπως δηλώνει το άρθρο, αλλά μπορούν όμως να μας προβληματίσουν. (Κασιμάτης 2009 : 36-39)
Οι μετρήσεις της αρχιτεκτονικής δομής των αρχαίων κτιρίων δείχνουν ότι ακολουθούν τις αναλογίες του σύμπαντος ,δηλαδή τις αναλογίες
των σχηματισμών της ύλης, που είναι παγκόσμιες μαθηματικές σταθερές όπως ο αριθμός φ και ο αριθμός π. Οι ακολουθία των δεδομένων αυτών φαίνεται να εξυπηρετεί ενεργειακούς σκοπούς για θεραπευτικούς, μυητικούς και άλλους λόγους. Τέτοιες σταθερές τηρούνται στα ζιγκουράτ, στις αρχαίες πυραμίδες , σε μνημεία της Κρήτης και αλλού. (Δάκογλου 1988: 79-112, 115-151 ; Λίτσας 2000 : 85-116)
Σημαντική παρατήρηση είναι ότι ο γεωγραφικός σχηματισμός, που δημιουργείται αν ενώσουμε τις τοποθεσίες των αρχαίων μνημείων τότε βλέπουμε να δημιουργούνται σχήματα άλλοτε συμμετρικά άλλοτε ασύμμετρα, ακολουθώντας μια συγκεκριμένη σύνδεση ενεργειακού χαρακτήρα. Η οικοδόμηση των κτισμάτων δεν γινόταν τυχαία αλλά δείχνουν ότι ακολουθούν ειδικά γεωδαιτικά ενεργειακά δίκτυα για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπών. (Λίτσας 2000 : 147-170, 171-191 ; Μπαλτογιάνης 2002 : 23-28 ; Καμπάνης 2005 : 305-359)
Σε αρχαία κείμενα όπως στις Ουπανισάντ βρίσκουμε την περιγραφή της ύπαρξης του ενεργειακού σώματος του ανθρώπου με σημαντικές λεπτομέρειες. Στις γνώσεις αυτές καταδεικνύεται η ενεργειακή σύνδεση του ανθρώπου με τα αστρικά σώματα του σύμπαντος και η εξάρτησή του από αυτά. Τα περιεχόμενα των κειμένων αυτών εξυπηρετούν την εφαρμογή πρακτικών της ανάπτυξης του ενεργειακού δυναμισμού του ανθρώπου για μυητικούς και θεραπευτικούς λόγους. (Τζαμαλούκας 1978 : 13-59 ; Μπέϊλη 1950 : α-θ )
Για να τεκμηριωθεί η προσπάθεια της επιστημονικής έρευνας και θεώρησης χρειάζεται η δημιουργία τέτοιων θεωρητικών μοντέλων, που να είναι κατάλληλα να στηρίξουν την ύπαρξη άλλων διαστάσεων, αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει εξέλιξη στην έρευνα της επιστήμης. (Moyer 2004 : 44-51)
Θεωρείται ότι η επιβεβαίωση των νέων θεωρητικών μοντέλων θα δώσει σημαντικές πληροφορίες για το ζήτημα της προέλευσης και καταγωγής του ανθρώπου, όχι μόνο από υλική άποψη αλλά και την εσωτερική.
Στο έργο της David Fontana "Ψυχολογία, Θρησκεία και Πνευματικότητα" παρουσιάζεται ο προσδιορισμός θεμάτων της μεταφυσικής και του εσωτερισμού, όπως στην ενδοσκόπηση και την εσωτερική εμπειρία, τις μεθόδους προσέγγισης της ψυχολογίας, της θρησκείας και της πνευματικότητας, των θρησκευτικών πεποιθήσεων και πρακτικών και πολλών άλλων σημείων. Η σύνταξη επιστημονικών μελετών και εργασιών πάνω σε αυτά τα θέματα καταδεικνύουν πολύ σημαντικά αποτελέσματα για το βαθμό της ορθότητας των μεθόδων αυτών. (Fontana 2005 : 99-122 , 123-128, 164-161-170)
Στο ζήτημα των πρακτικών των γιογκικών συστημάτων έχουν γίνει σημαντικές διαπιστώσεις για την επίδρασή τους επί του ανθρώπινου σώματος. (Καραμανλής, Δημοπούλου & άλλοι 2000 : 27-34)
Στα θέματα της εναλλακτικής ιατρικής και των λεγομένων ενεργειακών ή εσωθεραπευτικών μεθόδων έχουν συνταχτεί μελέτες και εργασίες, οι οποίες δείχνουν σημαντικά αποτελέσματα επί του ανθρώπου. (A.C.Kathleen, M. Hoyt & άλλοι 2004 : 8-9, 10-11, 14-24, 25-32, 33-37, 38-42, 43-46 ,47-48,49-50, 51-52, 53-57)
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΑΝΕΥΡΕΣΗΣ ΓΙΓΑΝΤΙΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ Στο τομέα των παραψυχολογικών ερευνών το Πανεπιστήμιο της Duke της Νότιας Καρολίνας το 1927 υπό τη διεύθυνση του William McDougal η παραψυχολογία έχει βρει στέγη στα τμήματα της ψυχολογίας. Η μονάδα αυτή διευθύνονταν από τους J. Β. Rhine και Louisa Rhine κατέληξε σε πολύ σημαντικά συμπεράσματα στο θέμα της τηλεπάθειας , της διόρασης, της πρόβλεψης μελλοντικών γεγονότων, και της ψυχοκίνησης. Νεώτερες εξαιρετικές μελέτες έχουν γίνει από τους Broughton , Bellof, Stokes , και Radin. (Fontana 2005 : 281-286)
Στο ζήτημα του Διαλογισμού έχουν γίνει έρευνες από διάφορους ερευνητές και πανεπιστήμια διαπιστώνοντας τις επιδράσεις του επί του ανθρώπου σε πολλά επίπεδα. (Καρμανλής, Δημοπούλου & άλλοι 2000 : 27-34)
Ο αποσυμβολισμός των πανάρχαιων συμβόλων από διακεκριμένους ερευνητές δεικνύει ότι έχουν πολλές παραμέτρους σε πολλά πεδία της ανθρώπινης γνώσης, ιστορικό, βιολογικό, μυητικό κλπ. Η χρήση του συμβολισμού είναι παρούσα σε ιδεογράμματα, ιερογλυφικά, αρχαία σκαλίσματα, στις μυθολογίες των λαών, τις αρχαίες παραδόσεις κλπ (Μαργιωρής 1988 : 38-48, 49-80, 81-86 ; Αλτάνη 2005 : 2-10, 117-132, 133-150, 151-170, 263-286,389-424)
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι διάφορες υπηρεσίες, κυρίως στρατιωτικές εφαρμόζουν διάφορες μεθόδους μεταφυσικού και παραψυχολογικού περιεχομένου για να επιτύχουν διάφορους σκοπούς. (McMoneagle 2007: 23-28, 29- 42, 43-59, 61-68, 69-93)
Σημαντικά ευρήματα που επαναπροσδιορίζουν πολλά πράγματα για το παρελθόν και την εξέλιξη του ανθρώπου έχει κάνει ο Νικόλαος Κανακάρης στο έργό του "Αινίγματα Της Αρχαιότητας" σε θέματα, όπως ο χαμένος κρίκος και άλλες ενστάσεις στη θεωρία της εξέλιξης, το μυστήριο των εγχάρακτων οστών, το αίνιγμα των λίθινων εργαλείων, μυστηριώδη ανθρώπινα απολιθώματα, ευρήματα που δεν έπρεπε να υπάρχουν, οι δίσκοι του μυστηρίου και πολλά άλλα θέματα. (Κανακάρης 2002 : 7-9, 10-29, 30-48, 49-74, 76-103, 104-127, 128-144,145-163, 164-173, 174-197, 198-215, 216-231, 232-260, 261-272)
Το αύριο της μεταφυσικής -εσωτερισμού είναι ότι η εξέλιξη του πολιτισμού θα καταλήξει στη διαπίστωση των αρχέγονων αληθειών, που μετέδωσαν οι μύστες των αιώνων και των χιλιετηρίδων.
Η επιστήμη θα καταλάβει ότι η ύλη είναι ένας ενεργειακός χώρος, όπου διακρίνεται σε διάφορα μέρη ή αλλιώς διαστάσεις-κόσμους-σύμπαντα-ουρανούς. (Μαργιωρής 2006 : 36-63, 64-77, 78-98, 99-114, 115-137, 138- 160)
Η έρευνα και η επιστήμη θα κατανοήσει ότι η ενεργειακή δομή της ύλης είναι ένα ενιαίο πεδίο με συνδέσεις σημαντικές σε σημείο που κάθε γεγονός να έχει άμεσο αντίκτυπο στο σύμπαν μεγάλο και μικρό. (Μαργιωρής 2006 : 138-160)
Η αρχαιολογία και η γενετική θα διαπιστώσουν το γεγονός ότι υπήρξαν εξελιγμένοι πολιτισμοί στο παρελθόν, που είχαν κατακτήσει τη φυσική ύλη σε επίπεδο πνευματοκρατικό και τεχνοκρατικό.
Ο αποσυμβολισμός των συμβολισμών των προκατακλυσμιαίων πολιτισμών στις μυθολογίες, τις αρχαίες παραδόσεις, στις αρχαίες γραφές θα καταδείξει την υψηλή πνευματική, τεχνοκρατική γνώση των πολιτισμών αυτών. (Μαργιωρής 1988 : 49-80 ; Ιωαννίδης 2006 : 7-14)
Η πυρηνική φυσική θα κατανοήσει ότι ο άνθρωπος διαθέτει τρισυπόστατη φύση. Η υλική φύση και η ψυχική αντιστοιχεί σε υλικούς κόσμους-πεδία. Η πνευματική φύση αντιστοιχεί στην πρωτογενή υφή της ύλης, που είναι η θεϊκή ή πνευματική ουσία. Η προέλευση του ανθρώπου είναι ο πνευματικός κόσμος και η ολοκλήρωση του ανθρώπου επιτυγχάνεται μόνο όταν ο άνθρωπος επιστρέψει στην πραγματική του πατρίδα, που είναι το πνεύμα.
Θα διαπιστωθεί ότι η εσωτερική πραγμάτωση του ανθρώπου επιτυγχάνεται μέσα από τα μυητικά συστήματα που οι μύστες μετέδωσαν, ώστε ο άνθρωπος να καταστεί ικανός να κυριαρχήσει τη φυσική και ψυχική του φύση με συνέπεια να φτάσει στη αυτοπραγμάτωση.
Η έρευνα θα καταδείξει ότι τα γιογκικά συστήματα είναι τεχνικές ανάπτυξης υψηλών ενεργειών στο ανθρώπινο σώμα σε σημείο απόλυτης κυριαρχίας. (Μαργιωρής 1983 : 37-57)
Οι λεγόμενες "εναλλακτικές θεραπείες" είτε σε επίπεδο ετεροθεραπείας ή αυτοθεραπείας όπως ο διαλογισμός, οι τεχνικές αναπνοής, χαλάρωσης, συγκέντρωσης, σωματικών ασκήσεων κλπ είναι οι πλέον δυναμικοί τρόποι ενεργειακής επενέργειας επί της ανθρώπινης φύσης και ύλης του ανθρώπου για αποκατάσταση. (Μαργιωρής 1990 : 19-22, 23-27, 29-33, 35-40, 41-45, 47-52, 63-65, 67-69, 71-74, 75- 78, 79-88, 89-94 ; A.C.Kathleen, M. Hoyt & άλλοι 2004 : 8-9, 10-11, 14-24, 25-32, 33-37, 38-42, 43-46 ,47-48,49-50, 51-52, 53-57) )
ΔΙΣΚΟΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΚΑΦΕΙ Η επιστημονική και πειραματική έρευνα θα καταλήξει στην ύπαρξη μιας αιώνιας αρχής, που η μεταφυσική έχει δώσει πολλά ονόματα όπως Πράνα, Όδιο, Εντελέχεια κλπ. Η εφαρμογή της ενέργειας αυτής είναι καθοριστική για τον άνθρωπο, διότι θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε πολλά επίπεδα. Σήμερα την αποκαλούν "Ελεύθερη Ενέργεια". (Τέσλα 2008 : 7-16, 17-24 ; Στάμκος 48-51)
Η αρχιτεκτονική δομή και η επιλογή των τοποθεσιών των κτιρίων θεωρούμε ότι θα αποτελεί απαραίτητο παράγοντα με βάση την ακολουθία των ενεργειακών νόμων για την κατάλληλη εναρμόνιση με τη μαγνητική ροή, που διατρέχει το σύμπαν ολόκληρο. Η χρήση των κτιρίων μπορεί να εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς. (Λίτσας 2000 : 85-116)
Θεωρούμε ότι η επιστήμη και η πειραματική έρευνα θα διαπιστώσουν ότι ο άνθρωπος μπορεί να γίνει κοινωνός υπερβατικών καταστάσεων. Θα κατανοηθεί ότι η υπερβατική γνώση επιτυγχάνεται μέσω των πανάρχαιων τεχνικών μεταλλαγής των συχνοτήτων του εγκεφάλου και του νου. (Μαργιωρής 2006 : 161-178)
Ο ανθρώπινος πολιτισμός θα κατανοήσει ότι η γνώση μπορεί να προέλθει μέσα από την υπερσυνειδησιακή και υπερβατική κατάσταση του ανθρώπου, που είναι ανώτερης αξίας από τον ορθολογισμό του ανθρώπου. Η επιστήμη, είναι πολύ πιθανό, ότι με διάφορους τρόπους θα προσπαθήσει να επαναφέρει την εγκεφαλική λειτουργία εκείνη, που σε προκατακλυσμιαίους χρόνους ήταν σε λειτουργία ,είτε με πνευματικό τρόπο, είτε με τεχνητό.
Η επιστήμη θα συνειδητοποιήσει ότι τα όρια της γνώσης, που λαμβάνει έχουν κάποια όρια με τη χρήση των μηχανικών μέσων. Η γνώση μπορεί να κατακτηθεί σε πολύ μεγαλύτερο βάθος μέσα από την εσωτερική αφύπνιση της εγκεφαλικής και νοητικής σύλληψης της γνώσης με την ενεργοποίηση της Νόησης, όπως έλεγε ο Πλάτωνας. (Μαργιωρής 2006 : 99- 114, 115-137)
Το πιο σημαντικό είναι ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός θα κατανοήσει ότι ο άνθρωπος είναι ένα ενεργειακό πεδίο, που χρειάζεται κατάλληλη γνώση και εκπαίδευση για να κατακτά σταδιακά τον εαυτό του μέσα από την σταδιακή και αναβαθμική εκπαίδευση.
Ένα έργο που ανήκει στο πεδίο της μεταφυσικής “Ή Κοιλάδα Των Ρόδων" του Πάουλ Αμαντέους Ντήναχ διαβλέπει ότι για τα επόμενα 2.000 χρόνια Π.Χ ο πολιτισμός θα περάσει από διάφορες φάσεις εξέλιξης, όπου η ανθρώπινη συνείδηση θα αποκτήσει μια νέα αντίληψη για τη φύση της ανθρώπινης ύπαρξης και τον προορισμό της. (Ντήναχ 2001 : 802-808 )
Την αντίληψη της μεταφυσικής εξέθεσε με τον καλύτερο τρόπο ο Νικόλαος Ανδρέου Μαργιωρής (Η.Λ.Κατσιάμπας 2009 : 150-155) , Έλληνας μύστης, που ίδρυσε τα Ομακοεία Αθηνών, Λαμίας και Τρικάλων. Από τότε νέα Ομακοεία ιδρύονται μεταξύ και των οποίων το Ομακοείο Καρδίτσας το οποίο λειτουργεί από το 1999. Ένα σημαντικό έργο προετοιμάζεται και αφορά τη λειτουργία του Μεταφυσικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Ομακοείου Καρδίτσας, όπου θα καλύπτει την θεωρητική και εν μέρει την πρακτική εκπαίδευση σε όσους πραγματικά έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα θέματα αυτά.
Επίλογος
Ο όρος μεταφυσική είναι η εξήγηση των αδικαιολόγητων που ο ορθολογισμός αδυνατεί να εξηγήσει. Εσωτερισμός είναι ο τρόπος ένωσης του ανθρώπου με το εσωτερικό του "είναι".
Η προέλευση της μεταφυσικής και του εσωτερισμού βρίσκεται σε προκατακλυσμιαίους πολιτισμούς που είχαν αναπτύξει σημαντικούς πολιτισμούς. Κάθε πολιτισμός διακρίνονταν από τα δικά του χαρακτηριστικά και είχε φτάσει στη δική του βαθμίδα εξέλιξη.
Στην τέταρτη κατά σειρά Ρίζα -Φυλή έγινε ένας καταστροφικός πόλεμος που έφερε τον καταποντισμός της νήσου Ατλαντίδας και της ενδοχώρας της Μεσογείου όπου ζούσαν οι πρόγονοι των Ελλήνων οι Δραβίδες.
Όμως η διάσωση , διαφύλαξη και εφαρμογή της γνώσης συνεχίστηκε από τους διασωθέντες οι οποίοι ίδρυσαν τα λεγόμενα “Αρχαία Μυστήρια” και συνεχίζουν μέχρι σήμερα αποκαλούμενα ως “μεταφυσικά κινήματα” να φέρουν τη γνώση των προκατακλυσμιαίων πολιτισμών.
Η γνώση των προκατακλυσμιαίων χρόνων χωρίζεται σήμερα σε ενότητες όπως τα “Αρχαία Μυστήρια”,“Αστρολογία”, “Πυθαγόρεια Αριθμοσοφία”, “Τα Συστήματα Της Γιόγκα”, “Διαλογισμό” και άλλες ενότητες.
Σήμερα επιστήμονες, ερευνητές και ερευνητικά κέντρα ερευνούν τα πεδία -ενότητες της μεταφυσικής -εσωτερισμού για το βαθμό της ορθότητας καταλήγοντας σε σημαντικές διαπιστώσεις για την αρχαία γνώση.
Το αύριο της μεταφυσικής-εσωτερισμού είναι ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός θα φτάσει σε διαπιστώσεις όπως ότι η ανθρώπινη ύπαρξη είναι τρισυπόστατη και ότι η πραγματική ουσία του ανθρώπου είναι η πνευματική, που είναι τμήμα της θεϊκής ουσίας. Η κατάκτηση του υλικού εαυτού θα φέρει κάθε είδους γνώση και πραγματική απελευθέρωση και απολύτρωση από την ύλη . Όλα τα πεδία της μεταφυσικής-εσωτερισμού είναι παράγωγα των μυστών και εξυπηρετούν το καθένα την κατάκτηση της ύλης.
Βιβλιογραφία
1. Ν. Α. Μαργιωρής (επιμ. Ε. Δουβρή) (2006) «Τρισδιάστατος και Τετραδιάστατος Κόσμος» (1η Εκδ. 1989 -επιμ Ν. Μαργιωρής , Σ. Κοσμάογλου) Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή Αθήνα
2. Ν. Α. Μαργιωρής (1983) «Ράτζα Γιόγκα» Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή Αθήνα
3. Ν. Α. Μαργιωρής (1988) “Αποσυμβολισμός Της Ελληνικής Μυθολογίας” Κληρονόμοι Ν.Α.Μαργιωρή , Αθήνα
4. Ν.Α. Μαργιωρή (επιμ. Σ. Πολυζώης, Λ. Πολυζώη -Διορθ. Σμ. Κοσμάογλου) “Μυστικισμός” (1991) Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή , Αθήνα
5. Ν.Α.Μαργιωρής (επιμ. Σ. Πολυζώης – Λ. Πολυζώη- Ε. Παπαδοπούλου) (1994) “Η Άλλη Όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν”(1η εκδ. 1976, 2η εκδ. 1994) Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή, Αθήνα
6. Ν. Α. Μαργιωρής (επιμ. Σ. Κοσμάογλου , Σ. Πολυζώης , Λ. Πολυζώη) (1990) “Θεραπευτική Με Δίχως Φάρμακα- Χειροπλαστική” Κληρονόμοι Ν.Α.Μαργιωρή , Αθήνα
7. Ν. Α. Μαργιωρής (1985a) “Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια” τομ. Α΄, Κληρονόμοι Ν.Α. Μαργιωρή, Αθήνα
8. Ν.Α.Μαργιωρής (1985b) “Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια” τομ. Β΄, Κληρονόμοι Ν.Α. Μαργιωρή , Αθήνα
9. Ν.Α.Μαργιωρής (2006) “Τρισδιάστατος και Τετραδιάστατος Κόσμος” Κληρονόμοι Ν.Α. Μαργιωρή , Αθήνα
10. Ν.Α.Μαργιωρής (1991) “Αποκρυφολογία” , τομ. Α΄ ,Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή , Αθήνα
11. Ν.Α.Μαργιωρής (επιμ. Γ. Πολυζώης – Λ. Πολυζώη) (1996) “Δραβίδες οι Πρόγονοι των Ελλήνων” Κληρονόμοι Ν.Α.Μαργιωρή , Αθήνα
12. Ν.Α.Μαργιωρή (1999) “Τα Ελευσίνια Μυστήρια” (1η εκδ. 1978, 2η εκδ. 1987, 3η εκδ. 1993, 4η εκδ. 1999) Κληρονόμοι Ν. Α. Μαργιωρή , Αθήνα
13. N. A. Μαργιωρής (1987) (επιμ. Σ. Πολυζώης –Λ. Πολυζώη) Φως εις το Σκότος , Αθήνα, Εκδόσεις Κληρονόμων Ν.Α.Μαργιωρή
14. Α. Α. Μπέϊλη “Το Φως Της Ψυχής- Παράφραση των Αφορισμών του Πατάντζαλι” (1η Έκδ, 1927, 2η Εκδ.1935, 3η Εκδ.1944, 4η Εκδ. 1950) Lucis Press Limited ,Λονδίνο-Γενεύη -Νέα Υόρκη- Κεϊπτάουν- Μόναχο-Αθήνα
15. Α. Α. Μπεϊλη (1953) “Εσωτέρα Θεραπευτική” (1η εκδ. 1953, 2η εκδ. 1953) Lucis Press Limited, Λονδίνο-Γενεύη -Νέα Υόρκη- Κεϊπτάουν- Μόναχο- Αθήνα
16. Πελεγρίνης, Νούτσος & άλλοι “Grand Larousse – Ενότητα 1 Άνθρωπος – Κοινωνία” Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
17. D. Fontana (μετφ. Β. Καντζόλα -Σταμπατάκου- Διορθ. Ε. Μανωλαράκη) (2005) “Ψυχολογία, Θρησκεία Πνευματικότητα” Σαββάλας , Αθήνα
18. J. McMoneagle (μετφ. Δ. Μιχαήλ-επιμ. Εκδ. Β. Ηλιοπούλου- επιμ. Κειμ. Μ. Παραδέλη) (2007) “Εγχειρίδιο Remote Viewing- Η πλήρης μέθοδος του Αμερικανικού Στρατού για τηλεπαθητική Παρακολούθηση εξ αποστάσεως” Έσοπτρον , Αθήνα
19. Ι. Δάκογλου (1988) “Ο Μυστικός Κώδικας του Πυθαγόρα και η Αποκρυπτογράφηση της διδασκαλίας του” τομ. 1ος Νέα Θέσις, Αθήνα
20. Ν. Τέσλα (μετφ. Θ. Καβακοπούλου -επιμ. Γ. Στάμκος) (2008) “Ελεύθερη Ενέργεια” , Άγνωστο , Θεσσαλονίκη
21 Π. Μαρίνης(1998) “Ο Προκατακλυσμιαίος Πολιτισμός” Νέα Θέσις, Αθήνα
22 Ν. Κανακάρης (επιμ. Α. Αντωνιάδης-Διορθ. Δ. Γιαννιού) (2002) “Αινίγματα Της Αρχαιότητας” Αρχέτυπο Μεταεκδοτική ΕΠΕ, Θεσσαλονίκη
23 Ν. Στ. Καμπάνης (2005) “Στοιχείωσις Αστρολογική” Ερωδιός , Θεσσαλονίκη
24 Α. Αντωνιάδης (επιμ. Α. Νακοπόυλου) (2006) “Παράξενες Διηγήσεις Αρχαίων Ελλήνων” 'Άγνωστο, Θεσσαλονίκη
25. “Φλέγων Αποσπάσματα” στα Παράδοξα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας (μετφ. Δ. Τσιλιβερδής – επιμ. Α. Πατσέ) Κάδμος , Θεσσαλονίκη
26. Γ. Τζαμαλούκας (μετφ. Γ. Τζαμαλούκας – επιμ. Ε. Παπασπύρου) (1978) “Ουπανισάντ του Γιόγκα”, Δωδώνη , Αθήνα
27. Γ. Ιωαννίδης (επιμ. Φ. Τζίκου) (2006) “Η Δύναμη των Συμβόλων” Αρχέτυπο, Θεσσαλονίκη
28. Αλτάνη (Ε.Οικονόμου -επιμ, διορθ. Β. Ι. Παντελέλλη) “Άρρητοι Λόγοι – Επίδαυρος Θόλου Αποκάλυψις” τομ. 1ος, 5η εκδ. Γεωργιάδης- Βιβλιοθήκη των Ελλήνων , Αθήνα
29. Δ. Ηλ. Μακρυγιάννης (1995) “Πνευματισμός -Ιστορικά Τεκμήρια από την Ελλάδα και τον Χριστιανισμό” Πνευματιστικός Όμιλος Αθηνών , Αθήνα
30. Κ. Κωνσταντινίδης (επιμ. Ι. Σχοινάς) (2002) “Τα Αρχαία Ελληνικά Μυστήρια” Νέα Θέσις, Αθήνα
31. Ν. Καραμανλής, Ε. Δημοπούλου (2000) “Σύγχρονη Ψυχολογία” τομ. 5ος Αλέξανδρος, Αθήνα
32. Γ. Β. Μπαλτογιάννης (επιμ. Β. Ηλιοπούλου) (2002) “Ιερή Αρχιτεκτονική – Χθόνια και Ουράνια” , Έσοπτρον , Αθήνα
33. Π. Α. Ντήναχ (μετφ. -σχόλια Γ.Μ. Παπαχατζή) “Η Κοιλάδα Των Ρόδων” 3η έκδ. 2001 , Ιδεοθέατρον , Αθήνα
34. Δ. Κ. Βελισσαρόπουλος (1992) Ιστορία της Ινδικής Φιλοσοφίας –από τη Βεδική ως τη σύγχρονη εποχή ,Δ΄ έκδοση, Αθήνα- Γιάννενα, Δωδώνη,
35. Δ. Κ. Βελισσαρόπουλος (1981) Ιστορία της Κινεζικής Φιλοσοφίας – από τον 2ο αιώνα π.Χ ως το 1911, τομ Β΄, Αθήνα- Γιάννενα ,Δωδώνη
33. M. Baigent & R. Leigh (Μετφ- Κ. Μπάλλας &Δ. Σκλάβος) Ο Ναός και η Στοά , Γκοβόστης , Αθήνα
34. Κ. Μάκιντος (1999) (μετφ Δ. Πολυχρόνης) Οι Ροδόσταυροι , Ιστορία-Παραδόσεις-Τυπικά Ενός Εσωτερικού Τάγματος Πύρινος Κόσμος , Αθήνα,
36. Πλωτίνος (1999) (Ερμην. Αποδ., Σχόλια Ι. Σταματέλλος – Επιμ. Αποστ. Τζαφερόπουλος) Περί Αιώνος και Χρόνου, Γεωργιάδης, Αθήνα
37. Κέννεθ Γκάρθι (μετφ- Α. Νάνου-Τσακάλη) ,(1995) Τα Κείμενα των Πυθαγορείων – Οι διδασκαλίες των Πυθαγορείων μέσα από τα Αρχαία Κείμενα, Αθήνα, Πύρινος Κόσμος
38. Θεόφραστος Παράκελσος (1992) (μετφ-Λ. Μυγιάκης) Ο Αλχημιστής –Κείμενα , Αθήνα , Ιάμβλιχος
39. Jacques Lacarriere Οι Γνωστικοί , Δ΄ έκδοση, Χατζηνικολή,
40. R. Rolland (1978) (μετφ- Κ. Στεφανίδης) Ραμακρίσνα – Ο Ημίθεος, Βιβεκανάντα –ο Σοφός , Αθήνα,
41. Η. Λ. Κατσιάμπας (Εποπτεία Θ. Βερεμής -επιμ. Μ. Κατσιγέρας -Διορθ κειμε. Ν. Κιοσεογλου , Ν. Χρυσολωράς) “Νικόλαος Α. Μαργιωρής” στους «Μεγάλους Έλληνες Οι Κορυφαίοι Όλων των Εποχών» τομ 2 , 2009, Νέο Φάληρο, Εκδόσεις Σκαϊ σελ 150-155
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
1. Α. Στάμος “Το Βυθισμένο “ράριον πεδίον” στον κόλπο της Ελευσίνος- Έρευνα στα Πλατωνικά Κείμενα περί των προϊστορικών καταστροφών Στην Ελλάδα” στο Ελληνόραμα , τευχ. 61ο , Ιούνιος 2009
2. Γ. Κασιμάτης “Γίγαντες στην Αργολίδα” στο περιοδικό Τρίτο Μάτι τευχ. 172 , Ιούλιος 2009
3.A. C. Kathleen, M. Hoyt & άλλοι (επιμ. Κ. Βλάσης , Δ. Φιλίππου & άλλοι) (2004) “Συμπληρωματικές και Εναλλακτικές Θεραπείες” στο Έθνος 16 Ιουνίου 2005
4. Μ. Moyer “Ταξίδι Στην 10η Διάσταση” στο περιοδικό Popular Science ,τευχ. 18, Μάρτιος 2004